VÁŠ KOMENTÁŘ *Jméno a příjmení: *E-mailová adresa: údaje označené * jsou povinné Radana Hladká, 11. 01. 2017, 13:53Dobrý den, také prosím o více vegetariánských jídel v poledních menu. A pokud možno zařadit i veganské možnosti. Přeci jen je již rok 2017. Děkuji! HladkáMichal Holubec, 09. 11. 2016, 13:18 Dobrý den, velmi bych ocenil, kdyby v rámci poledního menu bylo každý den alepoň jedno z jídel (ať už hotovka nebo pizza) bez masa (tj. i bez šunky/salámu/slaniny/pršutu/ryb). Obvykle se to daří, ale poslední dobou vidím vegetariánská jídla méně a méně. S pozdravem, Michal HolubecOndřej Šťastný, 17. 05. 2016, 12:48Dobrá kuchyně, na pizze, těstovinách a denním menu si vždy pochutnáte. S kolegy tuto pizzerii navštěvujeme celkem pravidelně, protože je to jediná pizzerie se slušným jídlem v okolí. Co je ale na ní naprosto tragické, je obsluha. Arogantní, neochotná, pomalá... v tomto směru jednoznačně mínus. Bohužel.odpověď majitele na podnět paní Krejčové, 21. 04. 2016, 19:24Dobrý den, paní Krejčová, odpovídám na Váš podnět poněkud se zpožděním, ale chtěl jsem situaci důkladně zmapovat. Pokud se kouření týče, situace se asi sama brzo vyřeší zákonem a nerad bych to byl já, kdo bere lidem další osobní svobodu. Pokud jde o kouření na baru, bylo do tohoto týdne v poledne zakázáno. Večer je situace jiná, jak jsem si ověřil. Většina lidí, co kouří na baru, jsou hosté sedící u stolu s nekuřáky, a kdybych kouření na baru zakázal, asi by nutili nekuřáky sedět s nimi v kuřácké části. Ničemu takovému je nechci vystavovat. Co se týče placení, máme na domě osm kroků od vchodu bankomat. Používání karet sebou nese nepříjemný průvodní jev, a to poplatky a zvýšenou náročnost na sledování toku peněz. To vše by se muselo promítnout do cen v restauraci. Jelikož je bankomat tak bezproblémově dostupný, jsem přesvědčen, že není nutné vystavovat ostatní zvýšeným cenám. Děkuji za Váš podnět a přeji krásný den :-). S pozdravem, Jaroslav Žaloudek Veronika Krejčová, 20. 03. 2016, 09:58Dobrý den, v pátek večer jsme ve vaší restauraci opět měly velmi dobré jídlo. Také obsluha byla ochotná a usměvavá. Vadil nám ale kouř z cigaret, který šel do nekuřácké části nejen z kuřácké části, ale i z baru kousek od nás. Chtěla bych se zeptat, jestli neuvažujete o změně na zcela nekuřáckou restauraci, nebo alespoň o zákazu kouření na baru, aby nekuřáci necítili kouř zprava i zleva? Také bych uvítala možnost platby bankovní kartou. Hodně úspěchů Vám přeji :-) VeronikaOnderka, 01. 03. 2016, 16:59Chodím sem několikrát týdně v poledne a mohu jen doporučit. Jídlo je velmi dobré za opravdu rozumnou cenu. Prostředí i obsluha jsou příjemné. Někdy toho mají víc než moc ale musím smeknout s jakým nasazením se zde pracuje když je třeba. Jen tak dál :) Josef Hovorka, 22. 02. 2016, 17:52Proboha nic neměňte! Pizzu máte výbornou. Taky se mi stalo, že jsem byl upozorněn na delší dobu čekání. Spěchal jsem a nedělalo mi problém vybrat si pro tentokrát něco z kuchyně, protože tady je z čeho si vybírat. U nás ve firmě děláme běžně zakázky do dvou dnů, ale když je toho moc, tak upozorníme, že to bude později a nikdy se nic nestalo :-)odpověď majitele na podnět pana Tomase, 18. 02. 2016, 19:45Dobrý večer, pane Tomasi, děkuji za Váš podnět. byl jsem potěšen, že obsluha funguje, jak má, a že Vás na přeplněnost pece a možnost delšího čekání upozornila. Ke kapacitě pece dodávám na vysvětlenou, že dovnitř se vejdou 4 naše obří pizzy nebo 6 obyčejných a v té se také musí péct 6-8 minut. Takto se dají připravit 4 várky a pak se na chvíli musí pec znovu rozpálit na vyšší teplotu. Pokud bychom chtěli zvýšit kapacitu výroby, museli bychom přistavit druhou pec (není kam) či koupit elektrickou (výrazné zhoršení v chuti) nebo o jednu čtvrtinu zmenšit pizzu na úroveň, která je v Praze běžná (30 cm). Toto řešení by v poledne zrychlilo výrobu pizzy až o 30 procent! Je to řešení, ale nerad bych zklamal ostatní hosty tím, že bych rychlost vyměnil za množství a kvalitu. Jaroslav Žaloudek - majiteltomas, 18. 02. 2016, 12:26Prijde mi temer az absurdni, ze kdyz prijdu do pizzerie v dobe obeda, je mi doporuceno abych si dal neco jineho nez pizzu. A kdyz si objednam pizzu, mam ocekavat delsi dobu dodani kvuli dlouhe fronte. Toto se v doucasne dobe deje opakovane. Nemam nic proti kucharum ani servisu, ale manazer by toto mel resit. odpověď majitele na podnět paní Xenie, 17. 02. 2016, 22:04Dobrý den, paní Xenie. Jelikož naši restauraci opravdu navštěvujete, tak jste si asi všimla, že za poslední měsíc se každý den objeví v obsluze navíc minimálně jedna servírka, kterou neznáte. Je to tím, že obměňujeme kolektiv obsluhy. Těžko můžeme chtít po lidech, kteří jsou na pracovišti první den, aby neudělali sem tam nějaký zmatek a podali stoprocentní výkon. Zatím jsme se setkali spíše s údivem, kolik nových lidí se v obsluze objevilo, a s všeobecným pochopením. Všem za ně moc děkuji. To, že jste na donášce postrádala polévku bylo a je v pořádku. Již jsem na to několikrát v diskuzích na našich stránkách upozorňoval, že polévku neroznášíme. Na rozvozovém lístku žádná není a polední menu se podává jen v restauraci. Roznáší se pouze na výslovné přání našich nejvěrnějších zákazníků, kteří o tom vědí a tuší, že běhat zdarma po Praze s jídlem za sto korun, nemůže mít valný finanční efekt. Věřím, že v budoucnu naši snahu oceníte a budete spokojená. Děkuji za pochopení, Jaroslav Žaloudek - majitel Xenia, 17. 02. 2016, 15:51Často objednavám jídlo s sebou nebo do kanceláře. Pár krát jsem večeřela přímo v restauraci. V poslední době úroveň servisu poklesla dolů. Dnes jsem objednala pastu z menu bezmasé těstoviny, ale dostala jsem těstoviny s kuřecím masem. Někdo by to možna ocenil, ale pro mě to bylo velice nepříjemné, protože jsem vegetarianka. Před pár týdny se mi při obejdnání poledního menu s polévkou stalo, že kurýr tu polevku nedodal. Těch nepříjemnosti za poslední dobu bylo víc. Rozhodně tu nechci uvadět všechny, ale věřím, že tento komentář přispěje ke zvyšení pozornosti zaměstnanců a celkovému zlepšení kvality obsluhy. Jinak by to bylo lito, protože vaříte opravdu baječně. Zdeněk, 31. 01. 2016, 16:16Byli jsme v této restauraci několikrát o víkendu a mohu jen doporučit. příjemné prostředí a výborné jídlo. Výtečný poměr cena /kvalita!Martin Krocz, 27. 01. 2016, 22:49Chodím sem rád a mohu jen doporučit. Jídlo vždy výborné, pizza dle mne nejlepší v Praze, prostředí útulné a obsluha po mnoho let stálá a vždy korektní. Držím Vám holky palce, ať jste v pohodě a zdravé. Doufám, že se ještě uvidíme. Martinodpověď majitele na podnět paní Vlčkové, 25. 01. 2016, 09:28Dobrý den, paní Vlčková, rád bych se Vám omluvil za páteční večer, který jsme opravdu nezvládli! Lidí přišlo najednou tolik, že se vše „rozsypalo“. Část viny je i na mé straně, jelikož došlo sklo, což mne nemile překvapilo. Ještě se mi to nestalo a je již dokoupeno. Obsluha dělala, co mohla, ale situaci, kterou by dříve „s odřenými zády“ zvládla, teď nedala. Máme dvě servírky v jiném stavu, a tak je to v těchto dnech ještě o kousek složitější, jelikož síly docházejí. Již více než týden vybíráme posily do našeho týmu, aby jim ulehčily. Nejsem ochoten připustit, aby po tolika letech věrné práce u nás o zaměstnání přišly jen proto, že už nemohou zvládnout tak velký stres na 100%. Jak jsem se mohl přesvědčit, bylo jim v pátek z toho, jak se nedařilo, do pláče. Víme, že k nám chodíte již mnoho let, obsluhující Vás dobře zná, a je nám líto, jak to dopadlo. Mějte s námi, prosím, ještě trochu trpělivosti a shovívavosti. Situace se brzy vrátí do „starých kolejí“. S přáním hezkých dnů, Jaroslav Žaloudek Michaela Vlčková, 23. 01. 2016, 12:52Dobrý den, do Rustiky již chodíme pár let. Zažili jsme tam X akcí a vždy jsme byli spokojeni. Kuchyně - ta vždy bude bez výhrad, protože jídlo je vynikající, ale to, co se děje s danou obsluhou podniku je opravdu šílené. Na celou restauraci jsou dvě servírky, 20 minut čekáme, než nás vůbec někdo obslouží..až k nám tedy někdo příjde, čekáme dalších 20 minut na danou objednávku. Viz reference - anoto tomu odpovídá - obsluha vždy pokulhávala...ale to by možná nebyl ještě ten největší průser.. Poslední dvě návštěvy, co jsem si dala 2dc bílého vína -Pinot, bylo víno opravdu odporné a absolutně neodpovídalo jak popisu, tak ceně. Kyselé, hnusné..nehledě na to, že nám po něm bylo zle. Nevím, zda víno přeléváte z láhví vína z Kauflandu za 30 Kč, ale je to opravdu nechutné. Poprvé jsem si řekla, že nebudu soudit po jednom "průseru" ale ten druhý, plus stejný názor mých přátel, mě jen utvrdil v tom, že jsme podnik navštívili naposled. Hezký denOndřej Malík, 19. 01. 2016, 12:26Dobrý den, do Vaší restaurace chodíme poměrně často na obědy a s kvalitou jídla jsme ve většině případů spokojeni. Chtěl bych se ale zeptat, zda neuvažujete o tom, že by Vaše restaurace byla alespoň v době obědů zcela nekuřácká. Okolo poledne je totiž nekuřácká část často obsazena nebo jsou tam rezervace (navíc i tam je díky ne zcela dobrému oddělení obou částí často kouř cítit). V kuřácké části se přitom většinou místo najde. Navíc ani v této části dle pozorování cca 90% hostů nekouří, takže věřím, že kdyby restaurace byla v době obědů nekuřácká, nijak by se to na návštěvnosti neprojevilo, možná právě naopak, neboť my jsme díky plné nekuřácké části často museli zvolit jiný podnik. Děkuji za reakci, Ondřej Malík Pavel Fisher, 14. 01. 2016, 19:59Navštěvuji tuto restauraci často a rád. Jídlo je vysoko nad průměrem v této cenové kategorii a obsluha je vždy ochotná. Obdivuji nasazení v době obědů a rozhodně nemohu říci, že bych kdy bezdůvodně dlouho čekal! Přeji mnoho úspěchů!!! K paní, které je níže odpovídáno, chci jen dodat, že se majitel mýlí. Tato paní či pan nepíše proto, aby došlo k zlepšení služeb. Tím, že se pravdivě nepodepsala, je jisté, že jí jde jen o to udělat zle. Rozhodně mi není líto restaurace, ale té paní, co se podepisuje jako Tunkrátová.Petra Sedlakova, 12. 01. 2016, 21:46Dobrý den. Taktéž pracuji s lidmi a vím, že není lehké všem vyhovět. S kolegyněmi sem chodíme čtvrtý rok přes polední pauzy. Mnohokrát jsme přihlížely tomu, jak servírky i kuchaři zvládají plnou restauraci. To, že budeme čekat trošku déle na jídlo,nám bylo vždy oznámeno spolu s alternativou rychlejšího pokrmu. Nemůžeme si stěžovat na chování servírek, vždy nám vyšly vstříc. Personál má náš obdiv. Neumím si představit zvládat přání všech hostů s úsměvem. Ještě k paní Trunkátový, kolikrát se Vám stalo, že zůstanete v restauraci ještě po zavírací době? Mě mnohokrát, proto takovýhle kraviny tipu 5minut normální lidi neřeší ! S přáním pevných nervů majiteli a personálu Sedlákováodpověď majitele na podnět paní Trunkátové, 12. 01. 2016, 12:26Dobrý den paní Trunkátová, jelikož mail, který jste uvedla, neexistuje, reaguji touto cestou. Odpovídám Vám a panu Maurerovi dohromady, jelikož se jedná o jeden a týž incident, který je popsán dvakrát. Za pozdní otevření restaurace (dle monitorovacího systému necelých pět minut) mohu jako provozovatel já. Hodiny v restauraci nad vchodem šly o šest minut pozdě a mně to uniklo. Moc se omlouvám. Hodiny byly seřízeny a navíc počínaje zítřkem budeme otevírat o pět minut dříve, abychom takovéto situaci předešli. Co se jídla týče, pokud někdo přijde přesně v jedenáct hodin, může se někdy stát, že na polévku čeká o chvíli déle, než je zvyklý. Může to být proto, že ještě není úplně dodělaná. Snažíme se, aby vše bylo včas a čerstvé, a proto vše dovařujeme opravdu k otvírací době. Již se nám ale stalo, že jídlo bylo potřeba ještě chvilku dotáhnout a bylo hotové i patnáct minut po otevírací době. Každé maso je jiné a děla se jinak dlouho, však také asi doma vaříte a čas od času se to může stát. S personálem bylo hovořeno a ví, že by Vám měl situaci vysvětlit. Někdy též může mít někdo pocit, že čeká na jídlo déle než host u vedlejšího stolu. Může to být tím, že podáváme též hotová jídla, která jsou na poledním menu označena jako RYCHLÁ. Ta jsou opravdu donášena dříve, než ostatní jídla, která vaříme každé zvlášť po objednávce z důvodu co největší čerstvosti. Samozřejmě může nastat i chyba lidského faktoru, nejsme stroje. Vaše poznatky ohledně personálu jsou ale zarážející. Opravdu jsem na záznamu zjistil, že i přes přísný zákaz si servírka za barem zapálila, což mne nemile překvapilo! Aby se tato otřesná situace neopakovala, bylo servírce zastaveno osobní ohodnocení na dobu jednoho měsíce. Velmi se omlouvám a děkuji za Vaše poznatky, které věřím, že přispějí k zlepšení našich služeb. Jaroslav ŽaloudekHana Trunkátová, 11. 01. 2016, 13:00Co se týče jídla, byla jsem v restauraci vždy spokojená, co však velmi pokulhává je obsluha. Arogantní, pomalý a neochotný personál. Ačkoliv je restaurace poloprázdná, čekací doby na pití, na polévku, na jídlo jsou neúměrně dlouhé, do toho se díváte na servírky znuděně se opírající o bar. Na dotaz ohledně jídla, placení nebo možnosti zabalení si jídla sebou reagují podrážděně až nepříjemně. Nekuřácká část není důsledně oddělena od kuřácké, čímž sice trpí více restaurací, ale za naprostou ignoraci považuji, že sám personál v této části pokuřuje. Jako poslední tečku pak vidím to, že personál nechá stát hosty před zavřenou restaurací v době, kdy již dávno má být otevřeno a místo omluvy reaguje smíchem. Této restaurace je mi upřímně líto, jak jsem již psala, jídlo je dobré, ale po výše uvedených opakovaných výstupech personálu, svůj slibný potenciál zcela ztrácí. odpověď majitele , 11. 01. 2016, 12:59Dobrý den, paní Benešová. Pizzerie má kuřáckou a nekuřáckou část, které jsou odděleny. Hezký den. Jaroslav ŽaloudekJana Benešová, 14. 12. 2015, 22:30Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je vaše restaurace nekuřácká nebo jsou zde oddělené nekuřácké prostory. Na vašich stránkách jsem tuto informaci nenašla. Děkuji BenešováJiří Vondráček, Praha 6, 23. 11. 2015, 10:24Již tři roky jsem stálým a nadšeným hostem této pizzerie. Obsluha je stále stejná, vždy milá, až se někdy divím, kde se v nich ta síla bere. Pizza je vždy výtečná a těstoviny velmi chutné. Rustikální interiér je příjemný a je zde vidět, že se někdo stará. Letošní sváteční výzdoba je zase o kousek lepší než vloni. Dosud jsem neměl potřebu své názory takto uveřejňovat a účastnit se jakýchkoliv diskusí. Až dodnes! To, když jsem si přečetl, že si nějaký podnik nezaslouží být někde!!! pakliže někdo napíše, že je vše špatné, od interiéru přes obsluhu a kuchyň, pomalu až k počasí, tak musí být jasné, že jediný, kdo si něco nezaslouží, je pisatel takového názoru. Naštěstí restaurací je spousta a třeba existuje podnik, kam chodit může. V takovém případě jsme rádi, že se zde nemusíme s přáteli srazit s takovým člověkem a kazit si naši vždy dobrou náladu. My se totiž do restaurace chodíme pobavit a ne naštvat.Robert Klas, 18. 11. 2015, 11:50Výborně jídlo moc jsme si pochutnaly obsluha perfektní krásný prostředí příjemne prozitej sváteční večer u vás rádi se k vám opět vrátíme.. jiri kabek, 08. 11. 2015, 13:03Váš podnik si nezaslouží být v krásné Praze...personál velmi arogantní a o kuchyni se nechci vyjadřovat! bylo mi u \vás smutno!Věra Lišková, 14. 10. 2015, 10:07Chybí mi na jídelním lístku a u denní polední nabídky v internetové verzi označení alergenů, nebo alespoň informace, které jídlo je vhodné pro bezlepkovou dietu, abych předem zjistila, zda se u vás mohu najíst. Děkuji za doplnění této zásadní informace. LiškováIveta K., 01. 09. 2015, 14:18V této restauraci jsem byla třikrát a nemůžu jí nic vytknout. Hezké prostředí, příjemná obsluha a k jídlu nemám také žádné výhrady. Možná jen na pizze bych přidala více salámu, ale byla dobrá, stejně jako polévky, kuřecí maso s omáčkou a domácí limonády. Ceny jsou také na centrum Prahy přijatelné. Za sebe můžu doporučit :-) a až zase budu v Praze, tak vím kam půjdu.Pavel Schwarz, 21. 05. 2015, 18:19Chodím sem často na obědy a vždy jsou výtečné, jak chutí, tak i cenou :-). Musím pochválit nová lehká jídla. Já osobně nikdy nevynechám nově zařazené výborné těstovinové saláty. Když přičtu příjemnou atmosféru, tak mohu jen doporučit!odpověď majitele na podnět paní Denicii, 14. 05. 2015, 14:55Dobrý den. Za celý týden nebylo stornováno jediné jídlo! Nevím, komu a o co zde jde. Nicméně se příště polepšíme a přejeme hezký den. Jaroslav ŽaloudekDenicia, 14. 05. 2015, 12:21Musím napsát že todle jsem ještě v žádne restice nezažila,chováni se kucháru ,servirek,pizzara, je děs ... jídlo se nedalo vubec jíst, vše jsme vrátily zpět ,úplně neochotný kolektív co tam pracuje ,slyšely jsme nadávani od kucháru, jak pomlouva nás hoste ,že jse nám nic nelíbi atď..... no přostě jedným slovem strašný pracovníci , Nedoporučují když jsi nechcete skazit náladu lidma tam a hlavně chutové bunky ! Karel Fleischmann, 05. 03. 2015, 13:38Chodím k Vám velmi často s kolegy a musím potvrdit, že vaše kuchyně je skutečně poctivá a není dne, kdybych si nepochutnal. Pokud jako bonus přidám ještě váš dokonalý servis a sympatický personál, tak nemám pochyb, kam budu chodit na obědy. Všem doporučuji. Petr Pánek, 04. 03. 2015, 13:04Dobrý den, chodíme k Vám s kolegy na polední menu a jsme velice spokojeni. Především pak s velmi ochotnou obsluhou, nešetřící úsměvy (blond slečna servírka je ozdobou Vašeho restauračního zařízení!). Výběr jídel je pestrý a je znát, že kuchař používá kvalitní suroviny. Rádi se k Vám budeme vracet, přejeme hodně úspěchů. PP a kolektiv Roman Berounský, 27. 01. 2015, 13:42Chodíme k vám s kolegy především na polední menu. Zatím jsme byli vždy velmi spokojeni. Útulné a příjemné prostředí, výborná kuchyně, rychlost přípravy, dobré ceny... Na pozadí krásného interiéru restaurace a skvěle zvolené hudby se vyjímá i váš velmi ochotný personál, konkrétně usměvavá obsluha z dnešní směny (26.+27.1.). :-) Restauraci určitě doporučujeme. Milan Hegr, 19. 01. 2015, 19:11Dobry vecer. Vase pizzerie se mi moc libi. Ochotna,mila obsluha a jidlo moc dobre. V patek jsme s pritelkini byli u vas na veceri, a naprosta spokojenost. Tesim se na dalsi navstevu. Milan HegrMirka, 18. 01. 2015, 13:43Tuto pizzerii jsme objevili teprve před půl rokem a od té doby ji navštěvujeme často. Obsluhy se musím zastat! Nikdy se nestalo, že by servírky k nám byly nepříjemné nebo dokonce drzé! Možná i protože jsme v pohodě a chodíme sem rádi. děkuji, MirkaPetr, 17. 01. 2015, 18:38Dobry vecer Vasi pizzerii doporucuji vsem znamim. Jidlo vyborne,obsluha simpaticka,mila :) At prijdu kdykoli a narazim na jakou koliv smeju jsem vzdy spokojeny. Dekuji PetrPetra, 17. 01. 2015, 16:21Dobry den,take obcas s kamaradkami zajdeme na pizzu .V Rustice jsme velmi spokojene,proto je mi lito techto komentaru. Kazdy problem jde preci vyresit na miste nez potom psat takove komentare. Take jsem kdysi delala v restauraci,a proto vim ze to neni zadna legrace.Cely den se smat na lidi,ikdyz nekteri jsou neprijemni a arogantni. Rada se k vam vracim pro prijemnou obsluhu a dobrou kuchyn. Diky Petra NikolcovaMichaela, 16. 01. 2015, 13:33Nejlepší jídlo co jsem kdy jedla v restauraci, (HLAVNE CESTOVINY) ,jídlo od Vás bych mohla jíst pořad :) Obsluha byla moc příjemná,krásne přostředí,moc dobře jsem se u Vás cítila.Všem doporučuji.odpověď majitele na podnět paní Markové, 14. 01. 2015, 17:34Dobrý den, paní Marková, děkujeme za Váš podnět a velice se omlouváme. Situace, kterou jste popsala, u nás skutečně běžná není, a jak jste správně zhodnotila, servírka asi opravdu neměla svůj den. Jsem přesvědčen, že při příští návštěvě se to opakovat nebude, už jen proto, že servírkám bylo na měsíc leden sníženo osobní ohodnocení. Ještě jednou děkujeme a omlouváme se. Jaroslav ŽaloudekŽ. Marková, 13. 01. 2015, 08:53Dobrý den, byla jsem u Vás včera a byla jsem velmi nespokojena s obsluhou. Restaurace nebyla z daleka plná přesto jsme na vše čekali příliš dlouho. Teplý předkrm jsme dostali dříve než pití. Jídlo bylo donášeno na etapy, přesto, že bylo objednané najednou. Při jídle nám na stole zůstal plný popelník. A po jídle jsme na další pití čekali opět dlouho. Servírka se opírala o bar, místo aby se podívala jestli nám něco nechybí. Což mě mrzí, protože se mi Vás líbí a moc chutná. Před Vánocemi kdy byla restaurace úplně plná jsme měli úplně jiný servis. Vše bylo naprosto v pořádku. Doufám, že včera měla obsluha jen blbý den a při další návštěvě nabudeme sedět jak se říká ,,u Suchánků\" :)peter J, 12. 01. 2015, 19:56 The food was super, the risotto particularly amazing! Great value too, for 2 courses and drink we payed about £18. It\'s not A la carte, but it is lovely warm home cooked food!Fantastic :-)Václav Beneš, 29. 12. 2014, 19:26Byli jsme v Rustice těsně před Vánocemi. Na můj vkus trošku plno, ale nutno vyzdvihnout, že ač servírky byly téměř v poklusu, nic nám nechybělo a vždy si našly chvilku na letmý úsměv. Příjemné! Jídlo velmi dobré a ceny víc než přívětivé! Děkuji a doporučuji. V. Benešodpověď majitele na podnět paní Hadravové z 20. 11., 23. 11. 2014, 17:28Dobrý večer paní Hadravová, mrzí nás, že jsme se s řeckým salátem netrefili do Vaší chuti. Tak jako v Čechách tradiční jídla, tak i v Řecku tradiční Řecký salát se dělá kraj od kraje trochu jinak. My zvolili recepturu nakládání feta sýru do extra panenského olivového oleje s čerstvým oregánem. Olej tak získá lehkou vůni po oregánu, a proto oregáno do salátu ještě jednou nedáváme, aby vůni oleje nepřebilo. Z téhož důvodu nedáváme ani vinný ocet. Necháváme to na hostech, pokud jej tam mají rádi. Každý má jinou chuť a servírka Vám ráda ocet a ostatní dochucovací prostředky, které jsou k dispozici podá. Děkuji za Váš podnět a těšíme se na vaši příští návštěvu. Jaroslav Žaloudek odpověď majitele na podnět paní Cilínkové ze 14. 11., 23. 11. 2014, 17:23Dobrý večer, paní Cilínková, jsem rád, že mimo těstovin, jak píšete, je vše supr. Roznáška jídel do kanceláří je však vždy kompromis. Těstoviny, zvláště pokud jsou ve smetaně, jsou výborné v restauraci hned po expedici z kuchyně. pakliže jdou do krabice a cestují za Vámi, tak je to samozřejmě trochu na úkor kvality. Za dobu, než se k Vám dostanou trochu \"dojdou\" a smetana (a některé druhy omáček) má tendenci po nějaké době tuhnout a vše slepit. S tím kuchař moc nenadělá, ale zkusíme na příští roznášku pro Vás těstoviny nechat trochu tužší a krém udělat řídký, pokud si to při objednávce budete přát. Děkuji za Váš podnět. Jaroslav Žaloudek Petra Hadravová, 20. 11. 2014, 23:45Dobrý den, byla jsem u vás ve středu. Moc jsem se těšila na řecký salát ale bohužel to pro mě bylo docela zklamání. Byl to spíš šopský salát s olivami a na dně olej. Žádný vinný ocet jsem necítila, ani oregano. Škoda. Třeba se tam zase někdy zastavím a bude to lepší. Přeji hezký den, HadravováMiroslava Cilínková , 14. 11. 2014, 12:31Zdravím, kuchaře, opět nezklamal, ty těstoviny - špagety (dnešní menu 14.11.2014) se fakt nedaly jíst. My pořád doufáme, že se to zlepší a pořád to čas od času zkoušíme - tedy dát si u Vás těstoviny, ale bohužel nic se nemění. Jinak je vše super, děkujeme Vanderková, Cilínková Dušan Hanzeľ , 11. 09. 2014, 17:27Příjemné místo. Doporučuji. Martina Novotná, 01. 07. 2014, 14:01O víkendu jsme sem vzali děti - nejstaršího za vysvědčení a dva mladší za odměnu :-). Moc se to vyvedlo, pizza výborná, děti nadšené, omalovánky, pastelky, vše automaticky, velmi milá obsluha! Děkujeme ještě jednou za vydařené odpoledne a rozhodně doporučujeme !Pavel Schwarz, 30. 05. 2014, 09:42Byl jsem tu včera večer a fakt dobrý! Pizzeria byla plná a i přesto si obsluha našla chvilku na úsměv a kuchyně fungovala vzhledem k této situaci velmi dobře. Co se jídla týče, na nic si tu nehrajou! Za fakt rozumné peníze žádná komedie, ale velmi slušná porce velmi dobrého jídla. Co je nutné vyzdvihnout, je i velký výběr předkrmů a maličkostí k pivu nebo vínu, což není běžné. Rád jsem to ke své spokojenosti využil! Rozhodně se vrátím, protože tady jsem měl pocit, že jim šlo o to, abych byl spokojený já a ne jen oni! Opravdu doporučuji :-)J. Kocourek, 27. 05. 2014, 09:53Tak tu panenku jsem měl asi já... Když v pátek slečna, co roznáší, odešla, zjistil jsem, že mám místo kotlety panenku. Do restaurace jsem nevolal, že mi bylo donesené jiné jídlo, jednak proto, jaké bylo strašné počasí a také proto, že mi to nevadilo. Bylo to moc dobré :-).J, 22. 05. 2014, 14:28V pizzerii jsme jedli již několikrát a vždy nám chutnalo... zkušenosti s obsluhou máme jen dobré,velmi ochotný a pozorný personál...a především rychlý....pizza jedna z nejlepší z Prahy,stejně tak výborné těstoviny,rissota a vůbec italská kuchyně..... 1****a jejich výtečné polévky úplně milujeme....hlavně rajčatovou..... Všem vřele doporučujeme...majitel restaurace, 19. 05. 2014, 20:00Dobrý den paní Machová, Velmi se omlouvám za páteční nepříjemnost. Situaci, která nastala, nebylo možno žádným způsobem zvládnout. Důvodem byl neustávající déšť, který mnohde způsobil povodně, a zde způsobil tak neuvěřitelný nárůst poptávky na donášku od zákazníků, kterým se nechtělo ven, že se to nedalo rozumně stihnout a systém se zhroutil. Bohužel čas od času se to může stát a věřte, že slečna, co v pátek na kost promočená roznášela jídla, dělala v té průtrži, co mohla. Ještě jednou se omlouváme a budeme dělat vše, co je v našich silách, aby k tomu již nedocházelo. To, že jste nedostali polévky k polednímu menu, je proto, že POLÉVKY NEROZNÁŠÍME, ani jsme je nikdy neroznášeli. K roznášeným jídlům slouží rozvozový lístek, kde je v ceně zakalkulována i roznáška, což v poledním menu není, proto se podává pouze v restauraci. Ve výjimečných případech, pro zákazníky, kteří často využívají našich služeb, polední menu přineseme, ale bez polévky. Jelikož Vy jste našim váženým zákazníkem, který naše služby využívá, bylo Vám polední menu takto přineseno. Na to, že bude bez polévky, Vás do telefonu neupozornili, jelikož měli za to, že to již víte. Omlouvám se, ale věřte, že Vás nikdo nechtěl ošidit. K jídlům samotným. V nastalém chaosu se mohlo stát, že jídla byla prohozena, jelikož jak panenka, tak kotleta na poledním menu byly. Moc se omlouváme, ale Vaše krabice s jídlem byla omylem vyložena asi jinde, k čemuž by samozřejmě nemělo dojít. Při příští objednávce se s Vámi vyrovnáme k Vaší spokojenosti. Ke spaghetti Alfredo mohu jen říci, že celá léta úzkostlivě dbáme na kvalitu, čerstvost a pravost surovin, jelikož jsme vždy byli toho názoru, že je to na jídle poznat. Sýr Apetito v naší restauraci nikdy nebyl a nebude! Spaghetti jím rozhodně nezapékáme. Tato surovina je navíc dražší než originální parmezán, koupí-li se celé velké kolo. Věřím, že takto krizových dnů, kdy svojí prací svým zákazníkům způsobíme potíže, bude co nejméně. Odpovídám takto veřejně, aby se nedorozumění s „roznáškou“ poledních menu zbytečně neopakovala a zákazníci neměli pocit ošizení, ke kterému rozhodně není důvod. S pozdravem a omluvou, majitel restaurace Lenka Machová, 16. 05. 2014, 15:07Dobrý den, dnešní objednávka jídel NAPROSTÁ KATASTROFA! Objednávali jsme si 5 jídel v 11:44, kde jsme byli ujištěni, že jídlo dostaneme za 40 minut. Donášku jsme dostali až po 90 minutách, studené a ještě jiné jídlo, než stálo na denním lístku. Byla jsem ujišta, že jídlo dostaneme do 40 minut, protože jsem zdůraznila, že jedna kolegyně musí nejpozději ve 13 hodin odejít. Jídlo už nestihla. Menu 1, které bylo Zuppa di patate alla casalinga Domácí bramboračka,Spaghetti Alfredo /smetana, parmazánový krém, máslo, petrželka/. Polévku jsme nedostali a vůbec nám nebylo řečeno proč, ani nám nebyla ponížena cena. Na špagetách bylo Apettito a zapečená moucha. Menu 3, které bylo Zuppa di patate alla casalinga Domácí bramboračka 130g Vepřová panenka na restované cibulce s chilli omáčkou, podávaná s am. bramborami, tak maso opravdu NEBYLA panenka, ALE kotleta. Ani k tomuto jídlu nepřišla polévka. Shrnuto - DLOUHO JSME ČEKALI, STUDENÉ JÍDLO, NEDOSTALI JSME 3 POLOŽKY Z OBJEDNÁVKY (POLÉVKY), JINÉ SUROVNINY, NEŽ BYLO UVEDENO. Dnešní oběd byl velký omyl, kdybych jedla jídlo v restauraci, odmítla bych za něj zaplatit. Dříve jsem sem chodila ráda, teď bych váhala, jestli se mi stejná věc nestane znovu.Petr Holas, 14. 05. 2014, 21:35Jsem dlouholetý, i když nepravidelný návštěvník této restaurace. Po včerejší návštěvě s uspokojením musím konstatovat, že je vše při starém. Výborná, tenká (!) pizza, jak má podle mne být a těstoviny také velmi chutné a nepřekombinované. Obsluha příjemná a profesionální, ostatně jako vždy. Jídlo jsem měl i při téměř plné restauraci opravdu už do 20 minut! Vše bylo teplé a o pizzu by se člověk snadno spálil, asi proto, že se nedělá v troubě, ale v plamenech! To že jsem si dal tu práci a napsal sem, má jediný důvod: Někdo se asi pokouší škodit! Myslím, ale že tady je to trochu moc přitažené za vlasy. Já se opravdu zase rád vrátím :-).Jaroslav Mrázek, 05. 05. 2014, 20:31Dobrý večer, podobných vychvalovacích, pochvalných popř. naopak rozhořčených kritik se nerad zúčastňuji ale po názoru pana M. jsem se rozhodl o výjimku. Pane M. myslím že naprostá většina hostů narozdíl od vás upřednostňuje pizzu tenkou a velmi pochybuji že by se opakovaně stalo že talíř by byl natolik studený že by pizzu ochladit než se dostane na stůl, nehledě na to že talíře jsou nám hostům na očích a jsou kousek od pece. V jednom máte pravdu, jsou jídla která máme rádi a která ne, já například vím že mi nevyhovuje způsob vaření rýže a proto si zde nedávám jídlo s rýží protože mi prostě tady nechutná ale většině lidí tady chutná tak to respektuji raději si dám tu \"tenkou\". Celkově si myslím že tato restaurace nijak výrazně nevybočuje z průměru restauraci v okolí a s obsluhou jsem spokojen, úsměv oplácí úsměvem a tak to má být.Miloš Novák, 02. 05. 2014, 08:56Bohužel jsem měl tu příležitost tento podnik párkrát navštívit v rámci schůzek. Pizza hodně tenká, která když se dá na studený talíř, za chvilku je studená a nedá se jíst...totéž platí i o jiných jídlech, které jsou hned studené..polívka k nám několikrát dorazila již vlažná...Obsluha by se mohla více snažit, čekání na na jídlo z poledního menu i přes 20min, být příjemná a mít trochu zájem o hosty, což nemá ani jedna ze čtyř servírek, které jsem tam potkal.....Příště raději jinam ;-)František Nováček, 01. 05. 2014, 08:11Děkuji za skvělou rodinnou oslavu. Výtečné těstoviny a super pizza, tenká, křupavá a nepřeplácaná! Všichni jsme byli moc spokojení a určitě se vrátíme. Hodně zdaru a vyřiďte poděkování slečnám, které nás obsluhovaly. Giuseppe Cammino, 20. 04. 2014, 10:04Buona pizza e pasta come da mia madre! Siamo goduti un bel pranzo di Pasqua... Fantastico, grazie mille!!! GiuseppeMartin Svoboda, 05. 03. 2014, 13:44Jídlo máte dobré, to se musí nechat. Co je ale velice překvapující je \"rychlost\" donášky. V případě poledního menu, které jsme si objednali, trvala donáška téměř hodinu a čtvrt. Kdybychom byli na druhém konci Prahy, asi bych to pochopil - ovšem sídlíme na stejném rohu ulic Hybernská a Opletalova, jako Vaše restaurace. Proto mě donášková doba 75 minut hodně překvapuje, kdybyste tohle ještě vylepšili, bylo by to ideální ;)Lenka Borecka, Rustica je má oblíbená pizzerie, nikdy mne nezklame! :-)Irena Nováková, 16. 12. 2013, 11:55Navštívili jsme tuto pizzerii několikrát a vždy jsme byli naprosto spokojení. Chutné jídlo, výborná obsluha a příjemné prostředí. Doporučujeme.
 Dnešní polední menu ... a co bude zítra? ALERGENY detailní informace o alergenech Vám na požádání sdělí obsluhující personál Rezervace na tel. čísle: 224 234 868
Od února 2016 akceptujeme e-stravenky Pečené čajeOceneni11-13 nekuracka restaurace